عملکرد ارتودنسی چگونه است؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 1 آبان 1400
بازدید : 315
نویسنده : mozhgan

در این مقاله قصد داریم شما را با همه نکات ارتودنسی دندان آشنا کنیم . عملکرد ارتودنسی درکل به وسیله فشار مداومی است که در طول یک دوره به آرامی و در جهت خاصی به دندان ها داده می شود. در این راستا همانطور که دندان ها حرکت می کنند استخوان نگه دارنده دندان ها نیز تغییر شکل می دهند. درمان ارتودنسی دندان در انواع مختلفی بسته به نیازهای هر بیماری وجود دارد

بیشتربخوانید... ارتودنسی خوبه یا بد؟

مراحل اولیه درمان ارتودنسی چگونه است؟ 

در ابتدا شما بهترین متخصص ارتودنسی را انتخاب می کنید.(به دلیل طولانی بودن پروسه درمان ارتودنسی بهتر است بهترین متخصص ارتودنسی نزدیک به محل سکونت خود را انتخاب کنید تا بعدا در رفت آمد دچار مشکل نشودید مثلا اگر ساکن کرج هستید بهترین متخصص ارتودنسی در کرج را انتخاب کنید.) او سوالاتی در مورد هر نوع سابقه بیماری از شما می پرسد. سپس دندان هایتان را معاینه می کند و از عکس های رادیوگرافی دندان شما برای تشخیص و چگونگی و نوع درمان استفاده می کند.

کدامیک از انواع ارتودنسی برای من مناسب است؟

اگر بریس ( دستگاه ارتودنسی که شامل براکت ، سیم ارتودنسی و باند و موم ارتودنسی می باشد) راه حل درمان شما باشد متخصص ارتودنسی شما یک دستگاه مخصوص برای شما تجویز می کند.

چرا من به ویزیت هرماهه نیاز دارم؟

ارتودنتیست شما خواهان ویزیت شما در هر ماه یک بار یا بیشتر است. او می خواهد مطمئن شود که عملکرد ارتودنسی در شما به خوبی روند خود را طی می کند. یک متخصص ارتودنسی برای ایجاد تنش و فشار بیشتر تنظیماتی را در نظر می گیرد.

آیا ارتودنسی درد دارد؟

بعضی از تنظیمات ارتودنسی ممکن است در برخی افراد درد یا ناراحتی ایجاد کند. اما جای نگرانی وجود ندارد. در صورت نیاز متخصص ارتودنسی شما برایتان داروهای ضد درد تجویز می کند.

 آیا با داشتن بریس می توانم به ورزش ادامه دهم؟

اگر شما دارای بریس ارتودنسی هستید می توانید در هر ورزشی که انتخاب کرده اید شرکت کنید. تنها کافی است هنگام ورزش کردن در جایی که ممکن است ضربه به دهان وارد شود از یک محافظ مخصوص استفاده کنید.

هزینه ارتودنسی چقدر است؟

هزینه ارتودنسی برای درمان های مختلف متفاوت است. در این باره با اطمینان می توان گفت که بدون معاینه شخصی نمی توان از مشکل خاص شما آگاه شد. اما شما می توانید با مراجعه به سایت دکتر درویش پور از قیمت ارتودنسی تا حدودی اطلاع حاصل کنید.

بیشتربخوانید... متخصص ترمیم و زیبایی دندان





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com